»

Print this نوشته

سامانه پیامکی داشته باشم؟ چرا؟ چگونه؟

ارتباط با مشتری = افزایش مشتری = افزایش فروش

با توجه به گستردگی شبکه تلفن همراه در کشور و با فراهم شدن امکان ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت، دریچه جدیدی از ارتباطات پیش روی افراد وسازمانها گشوده شده است. SmsFine در جهت توسعه فناوری های نوین ارتباطی اقدام به راه اندازی سیستم پیامک (SMS) با پنل مدیریت تحت وب (اینترنتی) نموده است. از مهمترین مزایای این سیستم عدم نیاز به نصب نرم افزار و خرید تجهیزات خاص و تنوع قیمت فوق العاده از ۲۵ هزار تومان! می باشد. با توجه به سرعت ارسال اخبار و اطلاعات از طریق این سامانه، از آن می توان جهت ارتباط با مخاطبان استفاده بسیاری نمود. همچنین هموطنان عزیز می توانند از سامانه پیام کوتاه اختصاصی ارائه شده به عنوان پلی سریع و مطمئن جهت ارتباط با سازمانها و مدیران استفاده کنند.

اگر شما هم به فکر تبلیغ هستید، ابتدا راجع به این شیوه نوین آگاهی کسب کنید

الف – امکانات خطوط اختصاصی

ب – برخی مزایای سامانه پیامک با پنل تحت وب، به سایر سیستم های پیامک

پ – نحوه درخواست خط اختصاصی پیامک

ت – شماره حسابها (جهت خرید یا تمدید یا شارژ خط اختصاصی و یا فعالسازی سرویسهای جانبی)

ث – تعرفه راه اندازی سامانه

ج – مقایسه

چ – کاربردها

ح – کلام آخر:

وقتی تبلیغات یک کمپانی از طریق بیلبوردها و یا تیزرهای تلویزیونی که تبلیغات همه گیر هستند، انجام می پذیرد عوامل بسیاری در گیرایی و اثرگذاری این تبلیغات نقش بازی می کنند، به عنوان مثال اثر گذاری تبلیغات از طریق بیلبورد و از طریق پیامک را با هم مقایسه کنیم:

وقتی یک بیلبورد تبلیغاتی با کیفیت بسیار بالای گرافیکی و چاپ آماده می شود، اولین مسأله محل نصب تابلو می باشد. محل های شلوغ و پر ترافیک، محل های متوسط نشین، محل های متول نشین و…؛ تمام اینها و حتی قیمت Standها در نقاط مختلف شهر در تامین این فاکتور مهم می باشد. فرض کنید، کمپانی محلی را که تردد و ترافیک بسیاری دارد، جهت نصب انتخاب نماید. پس از نصب، اثر گذاری تبلیغات به عواملی بستگی دارد که به آنها متغیرهای پنهان می گویند. این متغیرها علی رغم تاثیر مستقیم و بسزایی که در نتیجه عمل دارند هیچگاه قابل اندازه گیری نمی باشند.

سلیقه افراد و مشکلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه در طول مدتی که تابلو تبلیغاتی شما در این محل پر تردد نصب است اثر بسزاریی در توجه ابزار دارد. اثر طیف های زندگی مختلف به چشم افراد مختلف و مشکلات اجتماعی که باعث عدم توجه افراد به اطرافشان می شود گاهی باعث می شود از ۲ میلیون فردی که از جلوی یک بیلبورد تبلیغاتی رد می شوند ۱۰۰هزار نفر هم با دقت این تابلو را نگاه نکنند و حتی ناخودآگاه آنها نامی هم در ذهنشان نگه ندارند و…

حال آنکه وقتی از طریق پیامک برای ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ نفر پیام می فرستید چون این پیام وارد یکی از جنبه های شخصی فرد مخاطب شده است حتما متوجه آن می شود.

همانگونه که در سایر تبلیغات متداول امروز یا استفاده از هدایا و جایزه های تبلیغاتی در اثر گذاری آن تاثیر بیشتری دارد، تبلیغات از طریق پیامک نیز اگر همراه با جایزه های تبلیغاتی باشد گیرایی بیشتری به همراه دارد و گاهی اوقات باعث می شود فرد مخاطب یک “مُبَلِغ” برای کالای شما محسوب شود.

در تبلیغات از طریق پیامک دست کمپانی بسیار باز خواهد بود تا حرکتهای نوینی را در جهت معرفی خود انجام دهد. این صنعت تبلیغاتی نوین که گستره آن اگر نتوانیم بگوییم تمام افراد جامعه، ۹۰% افراد جامعه می باشد می تواند طبق سلیقه ها و بر اساس سن های مختلف مخاطبین با هزینه هایی کمتر از سایر تبلیغات طراحی شود. شاید در نظر اول هزینه این گونه تبلیغات از نظر کمپانی بالا باشد ولی با یک حساب سر انگشتی می توان دریافت که تبلیغات از طریق پیامک هم کیفیت را شامل می شود و هم کمیت را و وقتی شما تبلیغات کمپانی خود را برای حتی ۱۰۰هزار نفر هم می فرستید مطمئنید که ۱۰۰هزار نفر تبلیغات شما را دیده اند. حال از شما می پرسیم چند نفر مطمئناً بیلبوردهای تبلیغاتی را با دقت دیده اند؟ چند نفر وقتی تیزرهای تبلیغاتی شما بین پربیننده ترین برنامه تلویزیونی پخش شده عصبانی نشده اند؟

کدام را ترجیح می دهید: در انتظار مشتری ماندن یا جذب مشتری؟

اگر شما بتوانید با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کنید می توانید فروش خود را افزایش دهید. راز داشتن مشتری فراوان این است که بازاریابی خود را مانند شرکتهای موفق انجام دهید

تا پایان امروز کسب و کار خود را متحول کنید، برای تحول آماده اید؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه پیامک ارائه شده با بخش فروش تماس بگیرید

Permanent link to this article: http://smsfine.ir/post-samanesms