Print this برگه

سؤالات متداول

  • آیا خط واگذار شده بصورت ۱۰۰% در مالکیت بنده خواهد بود؟ بله، این خط به صورت یکساله در مالکیت ثبت کننده قرار می گیرد و می توانید به راحتی از هر کجای دنیا فقط با داشتن اینترنت به آن دسترسی داشته باشید.
  • آیا امکان دریافت پیامک (SMS) در پنل شخصی وجود دارد؟ بله، پنل سامانه پیامکی شما بصورت دوطرفه یعنی ارسال و دریافت قابل استفاده است.
  • محدودیتی در تعداد پیامک ارسالی در هر روز یا تاریخ مشخصی وجود دارد؟ خیر، شما با استفاده از اعتبار موجود در حسابتان می توانید به هر تعدادی که تمایل دارید، پیامک گروهی یا تکی ارسال کنید.
  • آیا امکان سفارش یک یا چند سرویس (جانبی) خاص جهت فعالسازی برروی یک خط وجود دارد؟ بله، شما می توانید براحتی یک یا چند سرویس را برروی یک خط خاص فعال کنید. لازم به ذکر است که سفارش چند سرویس جهت فعال سازی برروی یک خط، شامل تخفیف نیز می باشد.
  • نحوه کار مسابقه را در کنترل پنل خط اختصاصی پیامک توضیح دهید؟

برای ایجاد مسابقه از منوی مسابقه زیر منوی مسابقه جدید باید اقدام نمایید در این قسمت نام مسابقه و سوال و زمان برگزاری (شروع و پایان)باید مشخص شود .
مثال:
نام مسابقه :معلومات عمومی
سوال مسابقه: حدیث زیر از کیست؟ تزاوَرُوا تحـابـوا و تصـافحُـوا و لا تحـاشمـوا
به دیدن یکدیگر روید تا یکدیگر را دوست داشته باشید و دست یکدیگر را بفشارید و به هم خشم نگیرید.
جواب: ۱- امام حسین(ع) ۲- حضرت محمد(ص) ۳- امام رضا(ع) ۴- حضرت عی (ع)
زمان: تا ۱۴ ظهر تاریخ ———- تا———-
پس از انجام مراحل بالا در قسمت لیست مسابقات کلیک می کنیم در این قسمت لیست مسابقه هایی که در حال حاضر فعال هستند نمایش داده می شود. در ردیف عملیات برروی شکل دو مربع کلیک کنید تا جوابهای مسابقه و کلمات کلیدی را تایین کنید
در مثال بالا نام گزینه ۱- امام حسین(ع) ۲- حضرت محمد(ص) ۳- امام رضا(ع) ۴- حضرت علی (ع) می باشد.و کاربر می تواند ۱-۲-۳-۴ یک عدد را به عنوان کلمه کلیدی تعیین نمایید.
به عنوان کلمه کلیدی که جواب مسابقه (۳)هست مشخص کرد شرکت کنندگان در مسابقه کلمه کلیدی را ارسال می کنند. پس از مراحل فوق در قسمت گزارش آماری نموداری می توان پاسخهای ارسالی را مشاهده و از بین پاسخهای درست را مشخص نمایید.

  • من دو شماره پیامکی دارم، آیا امکانش هست شماره موبایلهای ذخیره شده در یک خط را به خط دیگرم انتقال دهم؟ بله، این امکان وجود دارد. برای این منظور شما می توانید از قسمت ذخیره شماره ها را به صورت فایل نوت پد ذخیره کرده و دوباره از فایل نوت پد به پنل خط دیگر انتقال دهید. در کل کپی شماره ها برای ذخیره کردن در پنل توسط نوت پد امکان پذیر است.
  • از چه طریق می توان ارسال پیامک انبوه یا همان بالک برای شهر یا پیش کد خاص داشته باشم؟ در صورتی که شما بخواهید ارسال بالای ۵۰۰۰ پیامک داشته باشید که برای شهر یا پیش کد خاصی باشد از این طریق اقدام می نمایید که یک روز قبل فرم شرکت را پر کرده و از طریق اسکن و  ایمیل به شرکت برگشت می دهید و در پنل هم قسمت ارسال بالک را پر کرده و ارسال می نمایید؛ هزینه این نوع ارسال معادل تعرفه ارسال در پنل شما است و هزینه اضافی ندارد.
  • لطفا نحوه کار با سیستم منشی خط اختصاصی پیامک را توضیح دهید؟

در این قسمت کاربر می تواند به صورت نامحدود واژه هایی را تعریف نماید و برای هر واژه یک متن اختصاصی مشخص نماید.
مثال:واژه guran
متن “کتاب آسمانی و معجره پیامبر” تعریف شود.
در صورتی که طرف مقابل با تلفن همراه خود کلمه guran را ارسال کند متن “کتاب آسمانی و معجره پیامبر” به صورت اتوماتیک برای او ارسال خواهد شد.
برای فعال کردن این بخش باید با info@SmsFine.iR هماهنگ نمایید.
لیست واحد:
در این قسمت واژه ها و متن هایی که تعیف شده است قابل مشاهده است.
واحد جدید:
در این قسمت کلمه کلیدی متن مورد نظر برای آن واژه را واحد می کنیم.
تنظیم منشی:
دراین قسمت می توانید منشی را فعال یا غیرفعال نمود.

  • می خواهم در یک تاریخ خاص ارسال پیامک داشته باشم این امکان وجود دارد؟ این امکان با فعال سازی سررسید ممکن می شود.
  • نحوه کار با سررسید: در این قسمت می توان به صورت نامحدود پیام زمان بندی شده ایجاد کرد که در موعد مقرر ارسال شود. برای اینکار در قسمت پیام سررسید جدید کلیک می کنیم متن پیام، شماره گیرنده و تاریخ و زمان ارسال را مشخص کرده و بر روی ارسال کلیک می کنیم پس از تایید نهایی پیام ذخیره شده و در موعد مقرر ارسال خواهد شد. با کلیک بر روی گزینه لیست پیام های سررسید در منو می توان لیست پیامهایی که قبلا برای ارسال ذخیره شده را ملاحظه و در صورت تمایل آنها را حذف کرده همچنین امکان جستجو در بین پیامها بر اساس متن ذخیره شده نیز وجود دارد.
  • خط پیامک من اکسپایر شده چگونه می توانم تمدید کنم؟ در صورتی که خط شما اکسپایر شده باشد و حساب کاربری پیامک شما شارژ داشته باید طی نامه یا ایمیل درخواست خود را به info@SmsFine.iR ارسال نمایید تا خط شما تمدید گردد، و اگر حساب کاربری شما شارژ کافی نداشت باید فیش واریز شود و شماره خط هم بر روی آن قید شود و فیش را اسکن و به info@SmsFine.iR  ایمیل نمایید.
  • لطفا نحوه کار با سیستم هوشمند در پنل خط اختصاصی پیامک را توضیح دهید؟ امکان فعال یا غیرفعال بودن به عهده خود کاربر می باشد و در این قسمت می توانید یک پیام را تعریف نمایید؛ این پیام به طور اتوماتیک برای هر کسی که به خط شما پیام ارسال کند، ارسال خواهد شد و در نظر داشته باشید که هزینه ارسال پیامک از پنل شما کسر می گردد.
  • آیا امکان ارسال انبوه به روستاهای کشور هم امکان پذیر می باشد؟ متاسفانه این امکان وجود ندارد و پیامک انبوه فقط برای شهرها و استانهای کشور قابل ارسال است.
  • در صورتی که یوزر و پسورد خود را فراموش کنم چه کاری باید انجام دهم؟ در صورت فراموش کردن یوزر و پسورد شما باید به بخش support@SmsFine.iR ایمیل بزنید و در ایمیل شماره خط خود را اعلام فرمایید، یوزر و پسورد جدید بر روی موبایلی که زمان ثبت خط اعلام شده sms می شود.
  • ارسالهایی که کد رهگیری دریافت نمی کنند چه وضعیتی دارند و باید چه کاری صورت گیرد؟ ارسال های که کد رهگیری دریافت نمی کنند در واقع ارسال هم نشده اند و باید دوباره ارسال گردد، مبلغ کسر شده به حساب شما برگشت داده می شود و در صورتی که به طور خودکار برگشت داده نشد باید به support@SmsFine.iR ایمیل بزنید و تاریخ دقیق ارسال به همراه شماره خط را اعلام فرمایید تا برگشت برای شما انجام گیرد. (البته برگشت هزینه زمان بر است)
  • آیا در ارسال بالک با شماره خط خودم پیامک ارسال انجام می شود؟ بله، در ارسال بالک ارسال از شماره خط خود شما است.
  • در هنگام شارژ آنلاین حساب مبلغ از حساب کسر شده ولی پنل شارژ نشده مراحل پیگیری به چه صورت است؟ برای اطلاع از وضعیت تراکنش با call-center بانک ملت شماره ۲۷۳۱۲۷۳۱-۰۲۱ تماس گرفته و با ارائه شماره ۱۶ رقمی روی کارت و تاریخ دقیق پرداخت و مبلغ دقیق پرداخت وضعیت تراکنش را بپرسید؛ اگر تراکنش موفق بود از بانک کد رهگیری را بگیرید و به ما اعلام نمائید که شارژ را دستی وارد کنیم و اگر تراکنش ناموفق بود که مبلغ از سمت بانک به حساب شما برگشت خواهد خورد و اگر تراکنش settle نشده بود به ما اعلام نمائید تا مراحل برگشت انجام شود.
  • اگر بعد از اتمام مدت یکساله خط پیامک خط دیگری سفارش دهم سرویسهای جانبی فعال بر روی خط قبلی قابل انتقال به خط جدید خواهد بود؟ بله، برای این منظور می توانید درخواست خود را از طریق ایمیل به بخش فروش ارسال نمایید.
  • اگر چند خط به طور همزمان خریداری کنم آیا می توانم برای همه خطها از یک پنل استفاده کنم؟ خیر، در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای مشتریانی که پنل دریافت می کنند فراهم نیست اما چنانچه ارسال از طریق وب سرویس را فعال نمایید می توانید با برنامه نویسی که توسط خود شما انجام می شود این امکان را داشته باشید.
  • ارسال گروهی انجام داده ام اما به بعضی از شماره ها ارسال انجام نشده است حال چه کاری باید انجام دهم؟ اگر پس از ارسال متوجه شدید که به تعدادی از شماره ها ارسال انجام نشده و در صورتحساب مالی هم مواردی رو به عنوان ارسال ناموفق بستانکار شدید، اولین کاری که میکنید باید منوی مدیریت پیام های ناموفق رو چک کنید در این قسمت کلیه ی مواردی که به دلیل قطعی ارسال نشده اند رو مشاهده میکنید. حال هر موردی را که بخواهید می توانید ارسال مجدد بزنید و یا تمام موارد رو انتخاب و همه را با هم ارسال مجدد کنید.
  • آیا امکان ارسال بالک برحسب کد پستی برای شماره های ایرانسل هم امکان پذیر است؟ خیر، این امکان وجود ندارد زیرا اپراتور ایرانسل شماره های خود را به صورت کلی واگذار نموده است و در تمام شهر ها پیش شماره های ۰۹۳۵ و ۰۹۳۶ و ۰۹۳۷ و ۰۹۳۸ و … را داریم فقط در صورتی که کد بعد پیش شماره را هم اعلام نماید، این امکان وجود دارد. به طور مثال: ۰۹۳۵xxxx
  • آیا امکان ایجاد یک رنج تصادفی شماره موبایل در پنل وجود دارد؟ بله، شما می توانید از قسمت لیست گروهای مخاطبین گروه جدیدی را ایجاد نمایید. سپس از قسمت لیست گروهها، بر روی نام گروه مورد نظر کلیک کرده و گزینه “به صورت تصادفی” را انتخاب نموده در جای خالی بازه مورد نظر تعیین نموده و ذخیره نمایید.
  • ارسال نام متغیر چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ هرگاه بخواهیم متنی را برای گروهی ارسال کنیم که نیاز باشد برای هر کدام از آنها با نام و مشخصات خودشان پیام ارسال شود از این منو استفاده میکنیم. به طور مثال می خواهید برای یک گروه دوستان پیامی حاوی متن تبریک بفرستید به طوری که متن یکسان است اما می خواهید هر یک از آنها پیام را با نام های خودشان دریافت کنند. توجه داشته باشید برای ارسال پیام از این روش مستلزم این می باشد که مشخصات افراد در گروه های مخاطبین حتما ثبت شده باشد. مثال کامل این مطلب در منوی ارسال نام متغیر موجود می باشد.
  • آیا امکان خرید خط ۱۴رقمی اختصاصی بر اساس شماره موبایل یا تلفن ثابت وجود دارد؟ بله، شما می توانید شماره ۱۴رقمی را انتخاب نمایید که ۷ یا ۸ رقم آخر آن مانند شماره موبایل و یا تلفن ثابت شما باشد. لازم به ذکر است که بعد از ثبت خط در صورت ارسال از پنل اختصاصی خود به افرادی که شماره موبایل و یا شماره ثابت شما را در سیم کارت خود ذخیره داشته باشند به جای شماره ۱۴رقمی شما نام ذخیره شده بر روی سیم کارت را می بینند.
  • آیا شماره حسابهای بانکی مربوط به خدمات پیامک در سایت موجود هستند؟ بله، کلیه شماره حسابهای بانکی جهت واریز هزنیه خدمات در منوی “شماره حسابها”ی سایت موجود می باشند.
  • آیا امکان ارسال پیام لاتین با هزینه فارسی وجود دارد؟ بله، شما می توانید در پنل کاربری تان، منوی ارسال تکی، با انتخاب ارسال متن لاتین با هزینه فارسی، پیامک لاتین با قابلیت ۶۴ کاراکتر را با هزینه فارسی ارسال کنید.
  • آیا فعالسازی ارسال با نام متغیر هزینه دارد؟ خیر، فعالسازی این سرویس رایگان بوده و پیامهای ارسالی با این سرویس مطابق تعرفه ارسال در پنل شخصی محاسبه شده و هزینه دیگری ندارد.
  • اگر پس از انجام شارژ آنلاین مبلغ به حساب کاربری اضافه نشد باید چه اقدامی انجام داد؟ در صورتی که بعد از انجام شارژ آنلاین مبلغ به حساب کاربری اضافه نشد، باید تا ۲۴ ساعت منتظر بمانید تا مبلغ فوق به حساب بانکی شما برگشت داده شود. اگر بعد از گذشت ۲۴ساعت، مبلغ به حساب شما برگشت داده نشد به support@SmsFine.iR ایمیل ارسال نموده و شماره کارت، تاریخ و مبلغ واریزی را اعلام نمایید تا مراحل پیگیری با بانک طی شود که حداقل یک روز کاری زمان می برد.
  • می خواهم برای ارسال و دریافت از وب سرویس استفاده کنم، قبل از استفاده به چه چیزهایی نیاز دارم؟

برای استفاده از وب سرویس:
۱- اولین قدم در استفاده از این توابع، فعال بودن وب سرویس روی شماره خط اختصاصی و تنظیم نام کاربری و کلمه عبور برای وب سرویس می باشد.
۲- در هنگام استفاده از باز بودن پورت ۸۰ اطمینان حاصل نمائید.
۳- در هنگام استفاده از باز بودن socket ها و فعال بودن توابع curl روی هاست خود اطمینان حاصل نمائید.

  • رمز اینترنتی و پارامتر CVV2در شارژ آنلاین به چه معنی می باشد؟ cvv2شماره شناسایی دوم مشتری می‌باشد که دارای سه رقم بوده و در پشت کارت‌های نیز چاپ می شود. رمز اینترنتی هم رمز دوم کارت می‌باشد که صرفاً برای عملیات خرید و یا پرداخت اینترنتی کاربرد دارد.
  • در ارسال پیام منطقه ای چگونه می توانم محدودیت شماره داشته باشم؟ در هنگام استفاده از ارسال پیام منطقه ای پس از انتخاب نام منطقه در صفحه دوم در فیلد اول از ردیف، شما می توانید شروع انتخاب شماره ها را داشته باشید و در فیلد دوم تعداد شماره های ارسالی را بنویسید. برای مثال اگر در فیلد اول عدد ۱۰۰۰ و در فیلد دوم عدد ۲۰۰۰ را وارد کنید، به این معنی است که از شماره ردیف ۱۰۰۰ به تعداد ۲۰۰۰ شماره ارسال شود.
  • آیا با خرید خط اختصاصی به صورت دائمی صاحب خط می شویم؟ بله، شما زمان خرید فقط هزینه خرید خط را واریز می نمایید و سالیانه مبلغی بابت پشتیبانی و نگهداری از پنل (آبونمان) را باید بپردازید.
  • من به چه صورت می توانم ارسال انبوه داشته باشم؟ برای ارسال انبوه یا همان بالک باید از قسمت ارسال بالک داخل پنل یک روز قبل درخواست خود را اعلام نمایید و زمان دریافت تست تایید آن را ارسال فرمایید، تا در زمان مورد نظر ارسال شما انجام شود.
  • برای ارسال بالک از چه قسمتی باید اقدام نمایم؟ برای ارسال بالک به منوی ارسال پیام انبوه، زیر منوی ارسال انبوه به کل کشور مراجعه نمائید و در این صفحه ابتدا با مراجعه به قسمت تعداد شماره های فعال شهرهای کشور، از تعداد شماره ها آگاه شوید و سپس به قسمت ارسال بالک (انبوه) در همین صفحه مراجعه کرده و فرم بالک را تنظیم نمائید. این نوع ارسال برای ارسال های بالای ۵۰۰۰ پیامک قابل استفاده می باشد.
  • چرا هنگامی که نام کاربری مدیریتی را وارد میکنیم وارد محیط اپراتور می شویم؟ اگر دسترسی اپراتور خود را فعال کرده باشید و رمز عبور آن را با رمز عبور مدیریت خود یکسان قرار دهید در هنگام ورود این یکسان بودن نام کاربری مشکل ایجاد میکند و به شما اجازه ورود با سطح دسترسی مدیریت را نمی دهد. اگر با این مشکل مواجه شدید شماره خط خود را به پشتیبانی ایمیل بزنید تا رمز جدید برای شما تنظیم و به شماره همراه شما ارسال گردد.
  • چرا با اینکه در صورتحساب مالی موجودی دارم اما هنگام ارسال پیغام “شما موجودی کافی ندارید” را مشاهده می کنم؟ اگر در هنگام ارسال با پیغام شما موجودی کافی برای ارسال ندارید مواجه شدید اما صورتحساب خود را چک کردید و متوجه شدید که هنوز حساب شما شارژ کافی برای ارسال را دارد، مطمئنا پیام هایی را در صف ارسال و یا صف پیام های سررسید دارید که به صورت بلوکه شده در می آید تا هنگام ارسال مبلغ از حساب کسر شود. لطفا همیشه برای آگاهی از موجودی واقعی حساب خود، روی نوار خاکستری پنل کلیک کرده و موجودی واقعی خود را از “اعتبار حساب با احتساب قیمت پیامهای موجود در صف” بخوانید.
  • چطور می توانم شماره هایی که در گروه ها ذخیره کرده ام را در سیستم هم داشته باشم؟ برای دانلود شماره هایی که در گروه دخیره کرده اید می توانید از منوی گروه های مخاطبین، لیست گروه ها و در ستون ذخیره گروه که به دو صورت اکسل و csv وجود دارد استفاده نمایید. پس از زدن این گزینه فایل شماره تلفن ها در پوشه download ها در documents ذخیره می شود.
  • چگونه می توان بعد از ارسال پیام وضعیت آن را چک کرد؟ برای مشاهده و ضعیت پیام های ارسالی دیگر نیازی به گرفتن وضعیت از منوی وضعیت پیامک نیست. می توانید در منوی صندوق پیام و زیر منوی آرشیو پیام ها، وضعیت پیام های ارسال شده را مشاهده نمایید. قابل ذکر است که این وضعیت ها بروز می شوند مثلا اگر پیامی “رسیده به مخابرات” باشد ممکن است بعد چند ساعت “رسیده به گوشی” شود.
  • بعد از ارسال پیام، وضعیت پیام ارسالی را چگونه می توانم دقیق چک کنم؟ بعد از ارسال پیام، شما با مراجعه به منوی آرشیو پیام می توانید وضعیت پیام خود را چک کنید؛ اگر وضعیت پیام “رسیده به اپراتور” بود یعنی پیام شما به مگفا رسیده است، اگر وضعیت “رسیده به مخابرات” بود یعنی مگفا پیام شما را به مخابرات تحویل داده است، وضعیت “نرسیده به مخابرات” یعنی مگفا به هر دلیلی پیام را به مخابرات تحویل نداده است، اگر وضعیت “رسیده به گوشی” بود یعنی مخابرات پیام شما را به مخاطب شما تحویل داده است، وضعیت “نرسیده به گوشی” یعنی مخابرات به هر دلیلی پیام شما را به مخاطب تحویل نداده است. در صورتی که پیام ها را در منوی “آرشیو پیام ه”ا مشاهده نکردید به منوی “مدیریت پیام های صف انتظار” مراجعه نمائید. در صورتی که پیام ها را در منوی “مدیریت پیام های صف انتظار” مشاهده نکردید به منوی “مدیریت پیام های ناموفق” مراجعه نمائید و اقدام به ارسال مجدد پیام های ناموفق نمائید.
  • آیا امکان ایجاد گروه از پیام های دریافتی پنل وجود دارد؟ بله، کاربران می توانند از داخل پنل و از قسمت لیست گروه های کاربری، بر روی نام گروه کلیک نمایند و از گزینه (از پیام های دریافتی پنل) گروه مورد نظر خود را ایجاد نمایند.
  • آیا امکان ارسال پیامک به تفکیک شماره موبایل های دائمی و اعتباری وجود دارد؟ بله، شما در ارسال های انبوه (بالک) امکان ارسال، به تفکیک شماره موبایل های دائمی و اعتباری را دارید. برای این کار، بایستی در فرم بالک درخواستی در داخل پنل در قسمت مشخص نمودن استان و شهرها/ پیش شماره، دائمی یا اعتباری بودن را هم قید نمایید.
  • آیا می توان برای مطب پزشکی تبلیغات از طریق ارسال انبوه داشته باشیم؟ بله، ولی باید مجوز پزشکی خود را باید به آدرس ایمیل info@SmsFine.iR ارسال فرمایید.
  • آیا امکان استفاده چندین کاربر از یک خط اختصاصی وجود دارد؟ خیر، تنها کاربری که نام کاربری و کلمه عبور را داشته باشد، امکان ورود به پنل و استفاده از امکانات آن را دارد. در واقع پنل اختصاصی بوده و صاحب خط این امتیاز را می تواند واگذار نماید.
  • ایا امکان ارسال ارقام با هزینه فارسی وجود دارد؟ بله، این امکان به صورت یک چک باکس کوچک در پایین فیلد متن پیام اضافه شده و شما با تیک زدن این قسمت می توانید پیامتان را که حاوی اعداد است با هزینه فارسی ارسال کنید. حتی اگر پیام شما فقط شامل اعداد نیز باشد هزینه آن مطابق تعرفه فارسی ارسال می گردد.
  • آیا امکان ارسال به صورت فلش در پنل وجود دارد؟ بله، امکان ارسال به صورت های متفاوتی مثل نمایش روی صفحه موبایل، امکان ذخیره در حافظه سیم کارت، امکان ذخیره در حافظه گوشی، وجود دارد. برای استفاده می توانید در منوی ارسال تکی و ارسال گروهی، منوی آبشاری نوع ارسال پیام این گزینه ها را انتخاب کنید.
  • آیا امکان خرید شارژ آنلاین از طریق سایر کارت ها وجود دارد؟ بله ،در حال حاضر صرفاً کارت بانک‌های عضو شتاب که از رمز اینترنتی رمز دوم، تاریخ انقضاء کارت(EXP Date)  و کد سه رقمی(CVV2)  برخوردار باشند، قابلیت خرید اینترنتی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملت را خواهند داشت.
  • آیا دریافت پیامک هم هزینه دارد؟ در این نرم افزار برای نخستین بار در کشور، هزینه دریافت پیامک به صورت رایگان می باشد و عملا شما برای دریافت های خود هیچ هزینه ای را پرداخت نمی کنید .
  • آیا برای استفاده از این نرم افزار به سخت افزار جانبی نیاز داریم؟ خیر، از هر کجا که به اینترنت متصل شوید با وارد شدن به آدرس اینترنتی سیستم یکپارچه پیامک مرکز خدمات سامانه های پیامکی می توانید از امکانات آن استفاده کنید.
  • آیا با این نرم افزار می توان به شماره های ایرانسل نیز پیامک فرستاد؟ بله، بوسیله این نرم افزار می توان به تمام شماره های همراه اول (دائمی و اعتباری) و تمام شماره های ایرانسل و تالیا، پیام کوتاه ارسال کرد. در حال حاضر تعرفه های ارسال موجود برای تمامی اپراتورها (ایرانسل(۰۹۳۵-۰۹۳۶-۰۹۳۷-۰۹۳۸ ، (همراه اول۰۹۱۱-۰۹۱۲-۰۹۱۳-۰۹۱۴-۰۹۱۵-۰۹۱۶-۰۹۱۷-۰۹۱۸-۰۹۱۹)، تالیا ۰۹۳۲ و کیش ۰۹۳۴ یکسان می باشد.
  • آیا محدودیت در ایجاد گروه های مخاطبین و تعداد افراد مخاطب وجود دارد؟ هیچ محدودیتی وجود ندارد.
  • اعتبار SMS مشتری تا چه مدت در حساب وی باقی می ماند؟ بصورت کلی شارژ SMS خریداری شده، باید ظرف مدت یکسال مصرف شود ، اما در این سامانه هیچ محدودیتی در این رابطه نیست و تا هر زمان که مشترک از پنل ها استفاده می کند، اعتبار وی در سیستم موجود است .
  • آیا امکان برگزاری مسابقه و نظرسنجی از طریق پنل های کاربری شما وجود دارد؟ بله، شما در سامانه تخصصی پیامک مرکز خدمات سامانه های پیامکی می توانید به راحتی با داشتن یک شماره اختصاصی اقدام به برگزاری مسابقه و نظرسنجی کنید. نمونه این نوع سیستم در برنامه تلویزیونی ۹۰ هم اکنون در حال استفاده می باشد .
  • سرعت ارسال SMS در SMS Panel شما چه تعداد است؟ متوسط سرعت ارسال ۱۰٫۰۰۰ پیامک در دقیقه است. البته ناگفته نماند که سرعت ارسال پیامک تابعی از ترافیک آن لحظه اپراتور مخابراتی است. در موارد با ترافیک سرعت ارسال ۵۰۰ پیامک در دقیقه نیز مشاهده شده است و یا در نقطه مقابل آن اغلب در روزهای جمعه سرعت تا ۲۰٫۰۰۰ ارسال در دقیقه نیز بالا می رود.
  •  کلمه عبور ورود به پنلم را فراموش کرده ام، چه  باید انجام دهم؟ برای باز یابی کلمه عبور فراموش شده، می توانید در قسمت “ورود کاربران” از گزینه “بازیابی کلمه عبور” استفاده نمایید
  • اطلاع از شارژ پنل به صورت آفلاین به چه صورتی است؟ برای اطلاع از شارژ پنل خط اختصاصی خود به صورت آفلاین می توانید با ارسال کلمه “charge” از موبایل به شماره خط اختصاصی از موجودی پنل آگاه شوید. لازم به ذکر است موجودی به شماره ای ارسال میگردد که همان شماره موبایل ثبت شده در مشخصات کاربری است.
  • آیا امکان ارسال گروهی از طریق دستور موبایل وجود دارد؟ بله، با استفاده از زیرمنوی ارسال گروهی از طریق دستور موبایل، واقع در منوی ارسال پیام می توانید با استفاده از یک فرمت خاص، متن پیام را از شماره موبایل ثبت شده در پنل به شماره خط اختصاصی خود ارسال نمائید و پنل به صورت خودکار ارسال گروهی شما را انجام خواهد داد.
  • کاربرد منوی مدیریت پیام های ناموفق چیست؟ منوی مدیریت پیام های ناموفق به منظور آگاهی کاربر از تعداد ارسال های ناموفق می باشد، یعنی در صورتی که قطعی داشته باشید و ارسال ها انجام نشود هزینه کسر شده به حساب کاربر برگشت داده می شود و بسته پیام های ارسال نشده در این منو قرار می گیرد، که در صورت ارسال مجدد می توانید با استفاده از گزینه ارسال مجدد پیام های ارسال نشده را مجددا ارسال نمائید. این منو معمولا در روزهایی که ترافیک بالای ارسال وجود دارد کاربرد ویژه ای دارد.
  • کاربرد منوی مدیریت پیام های صف انتظار چیست؟ منوی مدیریت پیام های صف انتظار به منظور آگاهی کاربر از تعداد ارسال و مدیریت پیام هایش قبل از ارسال می باشد، یعنی اگر پس از ارسال کاربر بنا به دلایلی از ارسال خود پشیمان شود و قصد حذف کردن آن را داشته باشد، می تواند با استفاده از این منو بسته های ارسالی را حذف نماید. این منو معمولا در روزهایی که ترافیک بالای ارسال وجود دارد و ممکن است ارسال ها به تعویق بیفتد کاربرد ویژه ای دارد.
  • کد رهگیری ۲۷ به چه معناست؟ اگر پس از ارسال متوجه شدید که پیام به دست مخاطب نرسیده و کد رهگیری ۲۷ دریافت کرده است این کد به این معناست که این شماره در لیست شماره های مسدود شده مخابرات قرار گرفته است. ارسال ۱ به شماره ۸۹۹۹ باعث مسدود شدن و ارسال ۲ به شماره ۸۹۹۹ برای باز شدن ارسال تبلیغات می باشد. ولی اگر کسی خودش درخواست نداده ولی پیامک برایش مسدود شده باید پیامک خالی به ۷۰۰۰ بفرستد یا شماره پرونده را از رو قبض موبایل بخواند و به ۹۹۹۰ زنگ بزند و درخواست باز کردن شماره را بدهد.
  • برای تمدید خط، چند روز پس از پایان زمان تمدید می توان اقدام کرد؟ کلیه کاربران باید نسبت به تمدید خطوط اکسپایر شده خود اقدام نمایند در غیر این صورت بعد از ۴۵ روز خط آنها حذف می شود.و برگشت اطلاعات امکان پذیر نیست.

Permanent link to this article: http://smsfine.ir/soalat